Startsidan | Om oss | Schema | Sponsring | Sponsorer | Bevis | Kontakta oss

En ursäkt och en inskickad historia!

Vi ber så jättemycket om ursäkt för vår tystnad men det är ganska mycket på gång privat hos oss alla på PCS.
Men vi har INTE lagt ner verksamheten, absolut inte! Vi hoppas att ni har tålamod och väntar med oss!

Så länge bjuder vi på en inskickad historia som vi skrivit om lite eftersom personen ifråga inte vill gå ut med vart det ligger eller vem personen är!

Det är en historia om en gård med hästar!

Detta handlar om en ganska stor gård med 40 boxar. Detta är något som flertal personer varit med om och det är faktiskt riktigt läskigt. Själv har jag varit med om detta 2-3 ggr. Jo, vi har en loge (ett högt och ganska stort "förvaringshus" för halm och hö) som ligger ett par 10-tals meter från själva stallet. Om du går förbi logen när det är mörkt och oftast när du är själv kan du höra en tydlig gnäggning från logen, som absolut inte kommer från stallet. Du känner dig också iakktagen och det låter i logen som om någon går där inne och är påväg att öppna dörren. Ibland kan det också kännas som om någon går i stallgången påväg mot en. Prasslet i logen och stegen/"iaktagelsen" kan vara jag som inbillar mig för att jag blir rädd när man är själv i stallet, men jag är helt säker på att jag hört gnäggningar från logen och inte från stallet! Gnäggningarna har också flera andra hört.

Min kompis som också rider på samma stall har hört gnäggningar och känt som att någon/något var inne i logen. En gång när hon och en annan förberedde maten till alla hästarna hade (dom precis tagit ut alla hästarna i sina hagar) hörde de hovar som gick i stallgången. De kollade ut men ingen var där och som sagt var alla hästar ute, dessutom var det hovspår i stallgången.

Det är någon/något som spökar och det är jag och många andra säkra på, det är riktigt läskigt när det händer eftersom man oftast är själv när det händer. Hoppas att ni tyckte det var kul att höra min historia ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch otäckt att det bara är när man är själv! jag hade varit rädd hela tiden haha :P

2011-03-31 @ 12:43:05
Postat av: nicole

ush.. älskar det övernaturliga.. men det är så jävla läskigt ,men ändå super spännande !

2011-04-27 @ 16:45:58
URL: http://hejnicolevictoria.blogg.se/
Postat av: Cecilia

åhh, cool blogg! är sjukt intresserad av det paranormala! Måste följa er! yes! ;D funderar själv på att fara och utforska sånt där lite.

2011-09-21 @ 00:16:32
URL: http://cecsun.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign by JojjoDesign